söndag 5 oktober 2014

Lilla Havsjön igår

Igår var jag å fiskade i L. Havsjön-Hökensås och fisket gick bra till slut.
Körde morgon/förmiddagspass och de va mycke folk ute den här dagen!
Jag var vid sjön en bra stund innan gryningen och de vakade för fullt i sjön i mörkret.
Brände ett par fiskar på torrt (cdc caddis) på morgonen och framåt middags tid så bestämde jag mej för att fiska lite djupare med sjunklina och mini-boobys och de var lyckosamt fick rätt snabbt 2 fiskar.
En av fiskarna var en fisk som gÃ¥tt i sjön en tid och var urstark! Fisken drog iväg en bra bit ut i sjön.
Jag kunde landa en fin Regnbåge på 1,2kg som är på bild..
På tisdag är de återigen dags för Strandgölen igen, hoppas på bra höstfiske!


/Tord


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade

Min blogglista