lördag 30 augusti 2014

En mellansäsong.

De var ett tag sedan jag uppdaterade bloggen. Jag har fiskat mycke Abborre senaste tiden och de har gett resultat i form av ett pers. i "öppet vatten" pÃ¥ 1120g.
Vad de gäller Laxfisket ifrÃ¥n land i Vättern sÃ¥ tar jag en mellansäsong, troligtvis sÃ¥ skippar jag de fisket men jag kommer fortsätta med försäljningen av laxtuberna som vanligt för de som vill testa pÃ¥ mina flugor.
Hösten kommer istället fortsättningsvis ägnas Ã¥t Abborrfiske och flugfiske pÃ¥ HökensÃ¥s. Kommer att uppdatera bloggen lite oftare men jag har besvär med att lägga ut bilder här pÃ¥ bloggen tyvärr!? GÃ¥r inte att förstora upp bilderna, vete fan vad de är för fel!? Kan nämna att jag och Magnus flugfiskade i L. Havsjön-HökensÃ¥s idag. Fisket var inte helt lätt men vi lyckades landa varsin RegnbÃ¥ge. PÃ¥ bilden nedanför ser ni Magnus kanonfina fisk!


/Tord

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade

Min blogglista