söndag 20 juli 2014

Dåligt med uppdateringar!

De var länge sedan jag uppdaterade bloggen. Jag har mest sysslat med att jigga Abborre den senaste tiden. Satsar rätt hårt på att få en stadig borre.
Vi fiskar i lite olika sjöar varav en är stråken.
Kör oftast med stora shadjiggar men vi kör också lite dropshotfiske när de blir läge för den fiskeformen.
Jag har haft de lite trögt med den stora fisken, men senast så fick jag en fin borre på 600g. på Dropshot. De var extra kul eftersom jag inte fått så mycke på den fiskeformen tidigare.
Annars så är den största fisken en borre på 620g på "vanlig jigg".
Inte så mycke å skryta med precis men men jag siktar betydligt högre än så!
Fiskebroder Kalle har varit över kilot i år med bland annat en fin borre från sjön Jogen.
Slut på rapporten för den här gången!


/Tord

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade

Min blogglista